Interesu`poarta fesu!

Imi este foarte greu sa spun lucrul acesta , dar cu durere in suflet trebuie sa recunosc ca in ziua de astazi nu mai exista  devotament , promisiuni respectate sau sinceritate.  Cred ca fiecare dintre noi isi alege prietenii si anturajul in care vrea sa traiasca, printr-o anumita grila personala  definind  termenul de PRIETEN. Insa… astazi exista o concurenta  intre oameni, cine ne arata “prietenie” de cele mai multe ori e fals. Nu am mai vazut demult pe cineva sa se arate unui prieten…PRIETEN.  Insa tot mai des vedem oameni tristi.  De ce nu ne ajutam intre noi, de ce nu ne afecteaza durerea celor din jur, de ce ii judecam,si mai grav de ce ne e ciuda   daca au reusit in viata mai bine decat noi ori daca au ceva ce noi nu avem ? Unde e omenia ? De ce ne mai numim OAMENI ? Cred ca deja sunt prea multe intrebari …Sunt sigura ca unii dintre noi fac din viata asta o lupta si o competitie cu cei apropiati, care-i mai “puternic” invinge, dar pe cei mai multi dintre noi nu ne intereseaza peste cata lumea trebuie sa trecem pentru a ne atinge scopul.  Am obosit sa cred in persoanele care-mi sunt apropiate sa ma consider prietena lor, si sa-mi demonstreze contrariul atunci cand ma astept mai putin.. Dar daca stau si ma gandesc mai bine  cum sa exise prieteni buni cand in jurul nostru exista atata minciuna si atata interes …Am ajuns la concluzia ca atata timp cat exista un interes, omul e in preajma ta si se catalogheaza ca fiind un „prieten extraordinar”.

Lasă un răspuns

