Bambucha !!

Ea stie tot, ea are raspuns la orice intrebare de-a mea, ea este.. cea mai importanta persoana si „pilonul” principal din viata mea si a familiei mele. Sunt convinsa ca orice copil, gandeste acest lucru despre persoana care i-a dat viata. Da acum vorbesc despre Mama , femeia care mi-a dat viata mie si surorilor mele.  Singurul om de pe aceasta lume care nu ne-ar dorii raul niciodata, si care ne-a invatat sa deosebim binele de rau. Intodeauna am vrut sa cred ca ea .. este cea mai puternica femeie. Cum bine stim cu totii viata nu este  tocmai usoara , dar bambucha ( cum imi place mie sa o alint ) a reusit tot timpul  sa aduca ” corabia la mal” . Un moment dificil as spune , dar.. ma intreb daca eu la randul meu as putea trece peste toate lucrurile pe care Mama le-a infruntat ??  Un citat foarte adevarat care imi umezeste ochii spune ca: „Inima mamei este un adanc abis la capatul caruia gasesti de fiecare data iertare. Ea este o finta minunata fata de care vom ramane intodeauna datori”

Lasă un răspuns

