Sa fie oare spitalul o cocina?

Wow ..am asa o retinere cand trebuie sa vorbesc de Spitale. De fiecare data cand trebuie sa intru in aceste locuri, parca la iesire sunt gata bolnava.  De ce spun lucrul acesta? din cauza ca am avut ” nenorocul ” sa am pe cineva internat aici, si deabia atunci mi-am dat seama in ce mizerie traim noi romanii. Pot numi mizerie si faptul, ca in spitalele din Romania pana si femeile de serviciu se cred mari „doctorite” . Cu toate ca intr-un fel sau altul platim cotizatiile la ” Sanatate” , o data ce ai ajuns intr-un spital, esti tratat foarte urat, asta in cazul in care nu ai pile. Doctorii care ar trebui sa dea dovada de foarte multa responsabilitate fata de un pacient, te trateaza cu ignoranta.  Daca vrei sa fi bagat in seama trebuie sa cotizezi : la doctor, la asistent , pana si la femeia de serviciu, un lucru care este de-a dreptul iesit din comun.  As fi de acord sa platim toate „taxele” acestea daca am avea conditii. Dar la noi este ca la nimeni… paturile sunt cum sunt, de toalete nu mai are rost sa mai deschidem subiectul deoarece sunt de-a dreptul Oribile. Eu ma intreb cine e in masura sa faca ordine si disciplina in toate spitalele din tara? Oare oamenii din Ministerul Sanatatii ar putea sta internati macar o noapte in conditiile astea? dar cred ca un singur om nu poate face curat intr-o ferma. Toti dam din gura ca facem si dregem, dar cand vine vorba de pus in practica.. ne uitam unii la ceilalti.

Lasă un răspuns

