Clipe, emotii, bucurii !

12 iulie 2008  o zi plina de emotie, de bucurie, fericire si mult zambet pe fata tuturor.  Casatoria surorii mele a fost cel mai emotionant moment din viata mea. Pentru o clipa am uitat de griji, de stres, de toate lucrurile rele de care care am parte in viata de zi cu zi. O nunta frumoasa, cu foarte multa lume, o zi calduroasa, multa muzica , dar …pe langa toate acestea si multe emotii adunate de-a lungul ultimei saptamanii. Pe parcursul anului credeam ca mai este o eternitate pana la nunta surorii mele, dar timpul trecea , si trecea si la un moment dat m-am vazut in ultima saptamana, saptamana cu foarte mult stres dar care spun eu a meritat. A trecut si ziua in care am asistat la cununia religioasa a celei mai mari surori, dar cel mai trist lucru a fost acela cand s-a mutat impreuna cu cel care ii este sot. Cateodata imi doream sa fiu singura la parinti, dar asta era doar un gand ratacit, printre nervi. Imi doream sa fiu stapana pe camera mea , pe lucrurile mele, si pana la urma mi s-a imlinit „dorinta”. O dorinta pe care nu o mai doream, atunci cand a sosit momentul. Mam trezit singura intre patru pereti ai camerei, fara sa mai am cu cine sa schimb o vorba seara cand ma puneam in pat, imi era dor  sa ma cert , sa tipe cineva la mine , sa am pe cine da „vina”. Suntem 3 surori, care am impartit o singura camera, dar aceea camera era plina de veselie, si multa armonie. Acum am mai ramas 2 , dar pana la urma o sa raman din nou singura, deoarece vine vremea cand si surioara cea mijlocie o sa se casatoreasca si o sa locuiasca impreuna cu cel pe care il va alege  sa ii fie sot. E foarte trist  sa vezi cum anii copilariei se duc si raman doar amintiri,  amintiri pe care ai vrea sa le mai resimti iar, si iar si iar… P.s Rochia de mireasa e de vanzare , daca va intereseaza contactatima pe mail Andreea_vesa17@yahoo.com.

Lasă un răspuns

