A`TV :*

In urma cu 11  luni am avut ocazia sa ajung undeva unde nu mi-as fi putut inchipui vreodata ca o sa ajung, si anume in televiziune. Un loc de munca foarte frumos , pe care il doresc tuturor celor care vor avea ocazia sa ajunga sa profeseze acest domeniu. Odata cu acest post am avut ocazia sa dau peste o echipa minunata. La inceput eram timizi, faceam gesturi ” controlate” pentru a nu-l supara pe cel de langa noi. Lunile treceau si noi incepeam sa ne cunostem din ce in ce mai bine. Am inceput sa fim o familie , o familie fericita. Timp de 9 luni de zile redactia Alba Tv a fost un loc in care toata lumea era cu zambetul pe buze, plini  de energie, si multa veselie.  In tot acest timp am legat prietenii, prietenii care vor dura mai mult decat am putut noi supravietui in acest „trust”. Cum orice inceput are si un sfarsit, pana la urma sa intamplat  si aici.  Din motive economice, noi echipa vesela nu vom mai profesa impreuna. Acum dupa numai o zi , mi se face dor atat mie cat si colegiilor mei, dar ce putem face…nimic, decat sa ramanem cu dorul  care ne intristeaza inimile.

Lasă un răspuns

