O lume atat de ..ciudata !

Primul lucru pe care l-am vazut azi dimineata cand am deschis televizorul a fost .. un scris mare si ingrosat : Madalina Manole s-a sinucis!!! Nu am crezut acest lucru pana, nu am auzit si la alte posturi de televiziune acest adevar trist. Eu personal nu am inteles si nu o sa inteleg niciodata motivul mortii ei , dar nici a celorlalte persoane care recurg la asemenea gesturi. E adevarat traim intr-o tara in care toate lucrurile merg pe dos si nu pe fata asa cum ar fi firesc. Cu toate acestea cred si sunt sigura ca nu este doar parerea mea, ca orice necaz ar fi avut nu ar fi trebuit sa „il depaseasca ” in contextul acesta, avand in vedere ca in spatele „fetei cu parul de foc” a ramas un copil de numai un an. Dupa multi ani de sacrifici, Madalina si-a indeplinit visul si anume de a fi mama. Madalina Manole ar fi implinit astazi 43 de ani, o varsta atat de frageda pentru a pleca intr-o „lume intunecata”. Alte persoane ar da orice ca sa fie sanatoase si sa li se prelungeasca anii vietii, iar altele dintr-un moment de dezechilibru pleaca de buna voie  intr-o calatorie atat de lunga.

Lasă un răspuns

