Vreau sa fiu din nou copil!!

Mi-e dor de ..mi-e dor de zilele senine si fericite pe care le petreceam atunci cand eram deabia un copil, un copil care nu avea nici-un gand, nici o grija !!! Atunci imi doream sa fiu mare , sa pot alege eu ce vreau sa fac si ce nu, dar acum imi doresc sa fiu din nou fetitza mica, care este protejata de aripa mamei. Credeam ca atunci cand o sa ajung pe propriile mele „picioare” o sa pot schimba lumea, o lume care s-a dovedit mult prea cruda pentru mine. Eram mica vedeam oameni fericiti, oameni care se iubeau sau cel putin asta era fata pe care doreau sa o faca cunoscuta lumii. Acum nu mai vad lucrurile astea…vad oameni nefericiti, oameni care traiesc de pe o zi pe alta, oameni care nu se mai satura de bani..vad oameni Rai. Daca acum lumea e atat de rea , oare cum va fi pe vremea copiilor mei?? o intrebare care incerc sa o inteleg si sa ii gasesc un raspuns , dar care ma tulbura!!!  http://www.youtube.com/watch?v=VzTPiDahzlo

Lasă un răspuns

