Banu strica omu`!!

Nu am inteles si nu o sa inteleg niciodata persoanele care pleaca intr-o tara straina pentru a face bani, iar cand se intorc in tara natala fac comparatii gen: ce parliti sunt oamenii de aici, ce viata trista, sau… nu ai ce face in satul asta!!! Intrebarea mea pentru acesti oameni este urmatoarea: Ati plecat intr-o alta tara ca sa spalati mizeriile strainilor de bogati ce ati fost?? Pana acum doi ani de zile, vrand nevrand ai trait in aceasta tara pe care acum o „renegi”! oare de ce, unii dintre noi ne schimbam temperamentul si personalitatea la 90 de grade, atunci cand intervine castigarea unui salariu de 4 ori mai mare decat in Romania! Am ajuns intr-un stadiu in care banii ne conduc vietile. Dar sa nu uitam ca niciunde nu e mai bine ca acasa…si ca nu vom sta o viata intreaga intr-o comunitate straina noua! Mi-e scarba de persoanele care vin si isi etaleaza „bogatiile”, facute spaland mizeriile si indurand umilinta stranilor. Sper sa nu se inteleaga, ca as fi impotriva muncii in strainatate… nu chiar nu sunt, dar sa nu uitam de unde am plecat, pentru ca s-ar putea sa ne intoarcem din nou!!! PS: Tu faci banii, nu ei pe tine …!!!

Lasă un răspuns

