Intr-o zi !!!

Am vrut sa ma regasesc in privirea ta,  si sa ma simt iubita era atat de bine langa tine, dar… totul era o minciuna, si ai preferat sa pleci din viata mea, iar o data cu plecarea ta mam pierdut si eu. Amintirea ta e inca vie, si imi fac rau ori de cate ori  te fac sa apari  in gandul meu..sunt la fel de trista ca atunci cand ai plecat, dar totusi sunt in picioare…Probabil tu mai si uitat, dar stiu ca mai repede sau mai tarziu o sa iti dai seama cat de mult am tinut la tine. Intr-o zi fara sa intelegi de ce, ti se va face dor de mine,  intr-o zi de dimineata o sa simti ca iti lipsesc,  iar in inima ta vei simtii fiorul iubirii. Stiu scumpul meu,  nu ne dam seama ce avem langa noi decat atunci cand pierdem persoana respectiva. Recunosc  de fiecare data cand ma uit la pozele cu noi.. , inca ma doare, dar stiu ca intr-o zi voi fi vindecata de ranile pe care mi le-ai lasat. Cu toate astea nu te mai gandi sa te intorci inapoi, pentru ca aceea fata pe care o cunosteai tu, nu iti va fi decat o STRAINA !!!

Lasă un răspuns

