Hasta la vista baby

Nu mai vreau sa ma trezesc inca o zi cu acelasi sentiment de frica  si incercand sa imi reglez toate problemele cu singuratatea. Nu are rost  sa imi condamn singura fericirea. Pana acum am putut sa contest intunericul, am putut sa traiesc in nesiguranta dar …nu mai vreau sa-mi  daruiesc inima,  unei persoane care nu crede in dragoste. Atatea lacrimi pierdute, atatea urme lasate, dar acum dupa atata timp  …nu mai are rost sa rupi tacerea, nimic nu mai e la fel ca ieri  cand puteam paria ca te-ai schimbat dar …din nou am pierdut. Am inceput din nou sa cred in acel vis pe care acum  l-am abandonat singura, dar din cauza ta, si sti.. de data asta nu o sa mai fie asa. Dorinta mea de inaintare  nu o sa isi mai  faca auzita vocea : reintoarcerii inapoi!!! Stiu ca tot ce ai facut a fost pentru ca ai vrut sa ma vezi plangand, dar acum daca m-ai vedea cum zambesc, probabil ti-ai dorii sa te intorci inapoi . Dar ai uitat un lucru, deja iti cunosc atitudinea , acum poti sa vi sa ma saluti si .. sa te intorci inapoi de unde ai venit !

Lasă un răspuns

