Dreams.

Intr-o zi mam ridicat din pat incet,  crezand  ca tu esti  langa mine.  Cand am ajuns in dreptul ferestrei razele soarelui reflectau  pe patul nostru  o imagine zambitoare. Tot ce aveam in momentul acela iti datoram tie, pentru ca te aveam aproape de mine. Dar  minutele treceau iar, eu te pierdeam ca apa printre degete, sau ca un strigat in vant.  Mi-as fi dorit sa pot opri timpul in loc, iar in momentele acelea sa fim doar „tu ” si „eu”…si sa iti aud vocea, care imi povesteste de zilele frumoase de care nu am avut parte, iar eu le asteptam ..! Suntem prizonieri,  iar „custile”care inconjoara visele noastre  sunt circumstantele..Suntem drumul spre pustiu intre fapta si dorinta. Acum mam trezit, si stiu ca toate visele si amagirile mele se vor pierde intr-o buna zi pe un drum , din care nu se vor mai sti intoarce. Destinul asa a vrut sa nu mai impartim aceleasi vise, si aceleasi planuri pe care ni le faceam candva…

Un gând despre „Dreams.

Lasă un răspuns

