neliniste!

O zi atat de speciala si totusi cu o farama de neliniste,  de tristete  de.. nici nu stiu cum sa o numesc..! mie greu sa inteleg ce se intampla cu mine, dar totodata as vrea sa stiu ce am…Nu ma mai cunosc, nu mai stiu ce vreau , nu mai stiu pe cine vreau …nu mai stiu nimic…:|..Incep sa cred ca o sa dezamagesc persoanele din jurul meu, pe cele care tin la mine, si incep sa ma dezamagesc pe mine insami! De doua zile incep sa imi pun o singura intrebare CE SE INTAMPLA CU MINE?…Simt o neliniste sufleteasca, simt ca ceva anume ma agita si nu stiu ce …Ma dor toate , ma dor gandurile, ma dor amintirile, ma doare faptul ca ma simt asa si nu pot sa fac nimic pentru mine ..! 😦

Un gând despre „neliniste!

  1. Adi

    Numai linistea sufletului meu si gandul ca TU vei fi bine ma mai linisteste! Imi place enorm de mult cum iti asterni ganduruile si simturile „pe foaie”… ma inclin si te respect!

Lasă un răspuns

