Paris!!!

La inceput cand am decis sa imi fac blog, am scris un articol despre faptul ca mi-as dorii in aceasta viata  sa ajung la Paris .. mai tine-ti minte cand zici Paris zici: Mon amour, cand zici Paris zici Champs Elisse, cand zici Paris zici Moulin Rouge…acum inainte de intrarea in anul 2011 am avut norocul sa ajung in „orasul Iubirii”.  Cand intri in Paris intri intr-o alta lume, intr-o lume aerisita , unde vapoarele si barcile plutesc pe raul Sena!  Cand m-am apropiat de turnul Eiffel nu imi venea sa cred, credeam ca totul este o poveste , iar eu fac parte din ea …cat de frumos sa stai sa privesti , sa faci pozeee sa nu te mai saturi de privit in jurul tau. Muzeul Luvru este cel mai mare muzeu din istoria Frantei, si unul dintre cele mai importante muzee din lume. O cladire enorma plina cu lumini, acesta era Muzeul Luvru pe care il priveam din mers si in acel moment  imi doream sa prindem o colana enorma pentru a ma satura de privit.  Acest muzeu poseda diverse opere de arta, printre cele mai celebre piese  de arta  se afla piese prezentate de Leonardo Da vinci! Pe langa toate astea am putut vedea  Arcul de Trimumf din Paris , arcul face parte acum din monumentele nationale cu o mare insemnatate istorica. La Catedrala Notre-Dame exista un punct zero unde turistii se pun in centrul literei „X” si isi pun o dorinta, se supne ca de fiecare data aceasta dorinta se va implini. Si roata mare din Paris ma impresionat , la fel ca tot Parisul .. nu-mi ajung zile sa povestesc amanuntit cat de frumos este acolo. Acum chiar stiu de ce zic Paris Je t`aime:*

Lasă un răspuns

