Birthday surprise <3

Hey de cateva saptamani nu am mai scris pe blog si imi era dor sa impartasesc momentele placute si mai putin placute cu voi cei care imi cititi blogul sau daca nu il cititi sa ramana scrise aici  iar cand imi este dor de acele momente le recitesc cu mare drag si cu un zambet larg :). Zilele trecute a fost ziua lui robi mai exact duminica dar cum era firesc noi am inceput de sambata seara. Ne-am strans cativa prieteni la un prieten bun acasa si ne-am simtit extraordinar muzica buna, povesti nemuritoare , rasete si toate cele :D. A venit si ora 12 noaptea cand I-am cantat ” La multi ani ” lu` robi si l-am felicitat pentru deosebita varsta de 25 de ani . Urmatoarea zi adica  duminica, o zi deosebit de frumoasa, pentru ca urma a doua petrecere,  doar ca aceasta era surpriza pusa la cale impreuna cu meli si cativa complici ( prieteni foarte buni a lui robi ).ro Eu picasem de servici duminica dar puteam da indicatii despre petrecere prin telefon :)) .. cand mi s-a terminat ziua de munca iubitul meu sarbatorit a venit dupa mine si .. am plecat spre casa cu povesti nemuritoare , el nestiind nimic din ce urma ! Am ajuns si la destinatie iar surpriza a fost una de proportii.  Liniste deplina si dintr-o data se aude melodia celor de la 3SE- De ziua ta , acoperit cu un val de confetii atarnand in toata casa , cu multe baloane, si oameni minunati alaturi iar din tort „focurile” de artificii isi faceau de cap. Am pus cateva poze ca sa vedeti si voi momentele speciale pe care robi si noi toti le-am trait. La multi ani iubirea mea ❤meli    troty  hello yuyu

Lasă un răspuns

