Colturi ale lumii :)

Se spune ca exista locuri pe lumea asta pe care fiecare dintre noi ar trebui sa avem posibilitatea de a le vizita. Desii imi doresc ca in viata asta sa le pot vizita pe toate sunt convinsa ca nu voi reusii vreodata, asa ca va invit sa vedem impreuna cateva dintre locurile minunate din aceasta lume, si sa ne inchipuim cat de frumos ar fi daca am fi si prezenti acolo 🙂 Lacurile jiuzhaigou din china Locuri-spectaculoase05 Hotel Four seasons Bora Bora Locuri-spectaculoase06 Podul suspendat Capilano , Vancouver CanadaLocuri-spectaculoase11 New York City Times Square Times_Square_New_York_City_HDR Bralila Rio de Janeiro rio-de-janeiro-iisus Am postat 5 fotografii din cateva colturi minunate ale lumii pe care eu dar cred ca si voi am dorii sa le vedem. Sper ca v-am facut o seara frumoasa si cu multe multe vise 😀

Lasă un răspuns

