happy 1 year anniversary :)

Azi sunt mai fericita ca oricand si va zic si de ce .:D  astazi se implineste 1 an de cand eu si robi suntem impreuna . Mi se pare ca a trecut atat de repede si de frumos incat am impresia ca suntem de o viata intreaga . Anul trecut pe vremea asta 27.10.2012 am devenit official un cuplu. Doi indragostiti care incepeau o noua poveste de dragoste. E frumos cand iubesti si cel mai frumos e sa simti ca si tu la randul tau esti iubit,  cred ca si  voi a-ti trecut prin asemenea momente frumoase si magice, deci stiti despre ce vorbesc . Nu va pot exprima in cuvinte cat sunt de fericita ca am alaturi un om minunat , iubitor si cu un suflet atat de curat . Eu va zic sa crede-ti in iubire pentru ca ea chiar exista pentru fiecare dintre noi si o intalnesti exact acolo unde nici nu te astepti. Pana una alta noi asteptam plecarea de maine spre  Bucuresti unde vom sarbatorii si acolo aniversarea noastra de 1 an . Va pup si va doresc o zi superba si cu multa iubire .:)1381454_660319767333705_1127707475_n

Lasă un răspuns

