Waiting for Christmas :D

Acum ca vin sarbatoriile de iarna am un sentiment atat de frumos, stiind ca urmeaza craciunul  cu impodobitul bradului si  toata agitatia aia, apoi seara de colinda, si nu in ultimul rand faptul ca pot sa imi petrec sarbatoriile alaturi de omul pe care il iubesc . Faptul ca ma pot bucura de momentele minunate impreuna cu o parte din oamenii la care tin ma face extrem de fericita.  Desii nu imi place frigul, abia astept primii fulgi de nea care sa ma scoata din casa si sa ma faca sa ma minunez ca pe vremea cand inca eram un copil. Ma gandeam acum cat de repede a trecut anul 2013, si cat de fericita am fost si sunt.large Mi se pare ca s-au intamplat atatea lucruri extraordinare si astea prin prisma faptului ca am decis sa ma mut la Cluj, sa fiu mai aproape de  iubirea mea si de povestea nostra de dragoste. Cateodata noaptea  ma mai  intreb: doamne oare chiar eu sunt in povestea asta, oare chiar mie mi se intampla toate lucrurile astea frumoase.. si incet incet realizez ca da nu e un vis si ca ceea ce traiesc eu e realitate.  Cred si sunt sigura ca cineva de acolo de sus ma iubeste neconditionat chiar daca nu se mai afla printre noi si de aceea are grija ca eu sa am parte de cele mai fericite clipe in fiecare secunda, alaturi de oamenii care la randul lor ma iubesc  . large Pana data viitoare eu va doresc o seara minunata cu multa caldura si dragoste alaturi de persoana / persoanele dragi voua. Va pup cu drag pe toti 🙂large (1)

Lasă un răspuns

