Untul de Shea – miracol pentru pielea uscata

Buna din nou dupa o perioada destul de lunga in care nu am mai postat articole pe blog. De aproximativ jumatate de an folosesc dupa fiecare baie untul de shea. Din cauza ca eu inainte aveam pielea foarte uscata, cautam fel si fel de solutii miraculoase care sa imi hidrateze pielea in profunzime . Auzisem de untul de shea de la cosmeticiana mea, iar dupa un timp in care foloseam fel si fel de crème care imi hidtratau pielea doar atunci pe moment am zis gata, trebuie sa incerc si untul de shea sa vad cu ce ii mai special decat celelalte crème . Spre uimirea mea untul de SHEA chiar imi hidrateaza pielea si nu doar pe moment. Este recomandat pentru toate tipurile de piele in special pentru cea uscata, pentru zonele delicate ale fetei  chiar si pentru buze , riduri si semne de imbatranire, si vergeturi . Se absoarbe incredibil de repede in piele, si iti lasa pielea foarte catifelata si frumos mirositoare . Este indicat ca o data pe saptamana atunci cand faceti dush, sa va faceti gomaj (procedeul de indepartare al celulelor moarte si a excesului de sebum) cu ajutorul unui gel de dush special care are in compozitie particule abrazive, iar mai apoi sa aplicati untul de Shea. O sa fiti multumite pe deplin. merita sa il incercati!

Lasă un răspuns

