Escape in green park ★

Primavara este anotimpul care imi place. Da  chiar imi place foarte mult, deoarece acum totul prinde culoare si viata. Infloresc pomii, iarba isi recapata culoarea intensa de verde, iar cerul te face sa te simti in propria ta poveste.  Zilele trecute mai exact joi am iesit la o plimbare in parcul mare, impreuna cu robi, iza si troty. Am prins o vreme superba dar s-a intunecat cam repede pentru ca am ajuns undeva in jurul orei 5 :(. Cu toate ca am ajuns cam tarziu ne-am continuat plimbarea, si ne-am indulcit cu vata pe bat si sarat cu popcorn:))!

image

image

image

image

image

      

Dupa „atata”plimbareala, ne-am oprit la Euphoria Birgarden, iar cu ocazia asta am si vazut prima repriza din meciul Steaua-Dinamo scor final 5-2 :))!

image

image

Va doresc o seara linistita si cu un miros primaveratic ! Kisses!

Lasă un răspuns

