I miss my sisters :)

Mi-e un super dor de surorile mele. Tare dor de zilele in care radeam din orice prostie, ne certam din chestii mici , cum ar fi „de ce mi-ai luat haina aia ,dar tu de ce mi-ai luat ruju ala?”:)) erau vremuri superbe dar la momentul acela nu le-am dat atat de multa importanta. Acum dupa ce ne-am maturizat impreuna imi dau seama ca imi lipsesc, si ca ele ma vor asculta si ajuta atunci cand imi va fi cel mai greu, dar si  in momentele acelea de fericire in care pun mana pe telefon le sun si strig de bucurie, cu ioana e un pic mai greu ca e in londra ,dar vorbim foarte des prin mesaje pe facebook. Noi am fost 3 fete la parinti sau cum zicea tata : 3 pamele, care au crescut modest intr-un orasel destul de mic Alba iulia, dar cu o mandrie „taraneasca” aparte, zic taraneasca deoarece noi avem bunici in sat Ponorel (zona motiilor) aproape de Muntele gaina.

image

Poza stanga :ioana /mijloc eu/ dreapta Alina.

image

La multi ani alii sa fi sanatoasa fericita si tot ce ii mai bun pe lumea asta ,astazi este ziua ei (stanga poza ). Cei care aveti frati sau surori imi intelegeti sentimentele de dor si iubire care apar din ce in ce mai des.

image

Va iubesc taree !♥

Lasă un răspuns

