Sa ne traiasca finii! ♥

Salutaree salutare ieri am avut prilejul sa fim nasi de cununie pentru prietenii nostri izza si troty.Un moment frumos ,cu multa emotie unica si cu o bucurie interioara aparte, pentru fiecare dintre noi care a luat parte la eveniment. Am inceput ziua agitata cu emotii, pentru ca este prima oara cand suntem nasi ,si nu stiam ce o sa fie, si ce trebuie sa facem:)).Pe masura ce timpul trecea ne-am dat seama ca toate lucrurile vin de la sine si ca noi incet incet scapam de emotii, si intram in atmosfera de poveste.

image

Eram toti cu „gurile „pana la urechi, traiam momentul iar atmosfera te facea sa fi Haapy ( ca pe pharell ) :))
Am facut si primul selfie :

image

                         

image

Si cei doi soti au selfie-ul lor :))

image

Eu impreuna cu robi ne bucuram ca am putut onora cererea lor de a le  fi nasi. Si asa cum zice o vorba din batrani : „Le dorim casa de rahat sa nu isi bage nimeni nasul in ea”

image

image

image

image

Din pacate astea sunt singurele poze pe care le am , sunt putine 😦 dar indata ce vom primi pozele (peste cateva saptamani ) o sa pun mult mai multe, ca sa vedeti chipurile noastre fericite si petrecerea care a urmat.
Daca vreti un mic filmulet de la cununie intrati aici : vimeo.com/93024289 realizat de Artur Pataki.
Si acum : Traiasca nasiiiiii maaaa.
Va pup pe toti !

Lasă un răspuns

