Weekend la Skiland

Dupa cateva saptamani in care fiecare zi a noastra se desfasura in Cluj , cu multa agitatie, multa bataie de cap, si poluare peste masura, am decis ca este momentul sa fugim la propriu intr-un loc in care sa ne relaxam total. Zis si facut, sambata dimineata ne-am facut bagajele si  am plecat in statiunea muntele baisoara la pensiunea Skiland.O zi superba cu mult soare si aer curat am gasit acolo, pana la urma de asta si aveam nevoie.

image

Dupa ce ne-am savurat cafeaua, am facut o mica plimbare pana la partia de ski :la Buscat.

image

image

image

image

Este frumos si acum in sezonul acesta mai calduros ,dar inchipuiti-va in sezonul de iarna.

image

image

image

image

image

image

Odata intorsi de la Buscat am hotarat ca e timpul pentru spa( piscina jacuzi si sauna )

image

image

image

A fost o relaxare de care chiar aveam nevoie pentru a putea incepe saptamana in forta. Noi ne-am si facut un prieten nou , iar numele lui este Athos .Sper ca si voi a-ti petrecut un sfarsit de saptamana extraordinar.

image

image

Sa aveti parte de o seara spectaculoasa!

Lasă un răspuns

