Sunday-》relax!

Sambata dupa ce am iesit de la lucru, era o vreme atat de ploioasa incat singura alegere buna era sa te ascunzi in casa. Cu toate astea am decis sa ma duc la Fortza ZU pe Cluj Arena, acolo unde erau si cativa dintre prietenii mei din Alba.

image

Concertul a fost frumos pacat ca am inghetat de frig :))! Dupa ce ne-am trezit duminica dimineata impreuna cu robi am iesit la o cafea (aveam nevoie ) apoi mi-a venit o idee : sa ne dam cu bicicletele daca tot era vremea asa frumoasa. I-am sunat pe finii nostri si i-am rugat sa ne imprumute timp de cateva ore bicicletele. Le-am luat si dusi am fost.

image

image

image

image

Am avut o duminica relaxanta pe doua roti :). Pupici

Lasă un răspuns

