Cluj #cetatuie # pastel

Inca ii dimineata ,si eu sunt tot in pat cu geamul deschis si ascultand zgomotul celor care taie iarba din fata blocului:) Aseara dupa ce am iesit de la servici m-am intalnit cu robi la Samsara, am zabovit putin acolo , iar dupa aceea am urcat sus pe cetatuie .. superba privelistea atat pe zi cat si pe noapte. Ii fain Clujul fratilor :)))

image

image

image

Privelistea cu casa din padure (restaurantul pergola) mi se pare atat de frumoasa si parca desprinsa din alta lume ….

image

image

Clujul prinde culoare ..

image

    Si oamenii sunt visatori..

image

  …….iar noi ne mai si prostim, pentru ca ne place :))

image

Dar suntem seriosi atunci cand trebuie  😀

image

Va multumesc, voua celor care imi cititi blogul de fiecare data . Va pup cu drag 🙂 aaaa si nu uitati festivalul Delahoya o sa se tina in 4 iulie in The Shelter si in 5 iulie in padurea Hoya, pretul unui bilet este de 35 de lei pe ambele zile. Ne vedem acoloooo.《 ♡♡ 》

Lasă un răspuns

