Doua zile la Targu Mures :)

Salutare dragilor weekendul trecut l-am petrecut la Targu Mures. Sambata am fost invitati la nunta unui var de-a lui Robi , iar duminica ne-am relexat la Zoo. 😀 Duminica dimineata dupa ce ne-am trezit

image

am plecat la o cafea , pentru ca aveam nevoie , iar dupa aceea am plecat la destinatie „Zoo Targu Mures”. Am facut o multime de fotografii in toate pozitiile , la fiecare animalut in parte, dar eu o sa postez o parte din ele .

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

Asadar acestea sunt pozele , noi ne-am simtit tare bine ,sper ca si voi sa va simtiti bine privind aceste fotografii. Va reamintesc ca luna viitoare are loc festivalul cu numarul 18 Delahoya.  O sa se desfasoare in data de 4-5 iulie , prima zi o sa fie in The Shelter, iar a doua in padurea Hoya . Pretul unui bilet este de 35 de lei pe ambele zile , o nimica toata pe langa partyul de care o sa aveti parte .kisses !

Lasă un răspuns

