Parinti spirituali o viata intreaga :)

Sambata dimineata ora 6:30 ceasul suna de zor, iar eu in asternuturi si in bratele lui robi prefer sa il mai aman 5 minute si inca 5 si inca 5. In cele din urma m-am ridicat din pat pentru ca deja eram in intarziere. Ne astepta o zi grea dar in acelasi timp frumoasa, urma sa fim parinti sprituali si in fata lui Dumnezeu pentru izza si troty. O zi superba, cu oameni frumosi si emotionati, iar soarele era prezent printre noi pentru a ne face ziua mai frumoasa si stralucitoare. ( am avut noroc dar in acelasi timp am murit de cald ) :))

image

image

Din pacate nu am foarte multe poze pentru ca nu am putut face atatea cate imi doream, deoarece eram solicitati mai tot timpul.

image

image

image

image

image

Atunci cand o sa primesc si restul fotografiilor o sa postez un articol intreg cu mai multe detalii.

image

Lasă un răspuns

