De ce ni se ingalbenesc unghiile !

O mare problema  a femeilor si nu numai  este ceea de ingalbenire a unghiilor. Nu stiu voi dar eu am problema aceasta , din cauza ca ma fac pe unghii de fiecare data cand imi sare oja. Nu mi-am mai lasat unghiile sa respire de cativa ani buni, si asta pentru ca imi place sa am unghiile aranjate si de fiecare data in alta culoare. Dar hai sa vedem cativa factori daunatori :Fumatul – poate duce la ingalbenirea varfului degetelor ca si a unghiilor. Tutunul si fumul pot pata pielea din jurul varfului degetului, de la galben la maroniu-galbui. Lacul de unghii/oja -folosirea indelungata a cosmeticelor pentru unghii poate avea efecte dezastruoase. Lacurile inchise la culoare pot pata unghia, asa ca sunt de preferat lacurile in culori deschise.untitled Probleme medicale – Icterul este una dintre posibilele cauze, dar nu sunt excluse nici probleme ale plamanilor, deficiente de fier si zinc sau boli de rinichi. In acest caz este recomandat un consult medical specializat, mai ales daca apar si alte simptome, in afara de culoarea galbena pe unghii.images Infectii– Ciupercile pot fi o cauza comuna a ingalbenirii unghiilor atat de la maini cat si de la picioare. Pe langa toti factorii acestia distrugatori, am gasit si cateva remedi: solutii de albire, precum perodix de hidrogen sau bicarbonat.Sucul de lamaie este o optiune la indemana. Tine unghiile in zeama de la lamaie timp de 10 minute, pentru un tratament cu rezultat,sau suplimente de zinc.

Daca iti place acest articol da-I mai departe !

Lasă un răspuns

