Tanjesc dupa tine, copilarie, si dupa oamenii pe care I-am pierdut odata cu maturizarea mea!

E duminica si e frig afara, eu imi beau cafeaua si plutesc. Plutesc in ganduri si ma reintorc in timp, in timpul copilariei mele petrecute in zona muntilor Apuseni. O zona curata si plina de viata sanatoasa, acolo unde preferi sa iti plantezi singur in gradina legumele, decat sa le cumperi de la piata, acolo unde aerul iti provoaca tot timpul foame, pentru ca este prea tare, acolo unde vara oamenii sunt ca furnicile, lucreaza de dimineata pana seara pentru a putea traii iarna care urmeaza, acolo unde iarna vine cel mai repede si pleaca cel mai tarziu. Vacantele de vara mi le petreceam in satul Ponorel, impreuna cu cele doua surori ale mele. Atunci cand se apropia vacanta de vara, incepeam sa fiu trista pentru ca stiam ca a doua zi mama ne ducea la bunica, pe o perioada de 3 luni, si era greu sa nu ai copii din fata blocului langa tine , sa nu poti sa desenezi pe asfalt sau sa sari coarda, pentru ca odata ajunse la munte trebuia sa mergem la pascut cu vaca, la fan, la cules afine, sau la taiat lemne. Atunci mi se parea greu si urat , tot timpul aveam ceva de comentat, insa acum …mi-e dor. Atunci nu ma consideram fericita, mi se parea ceva de genul : sa mergi la tara si sa faci de mic treburile celor mari, acum insa ma consider cel mai norocos om, pentru ca am avut ocazia sa stiu cum se lucreaza la fan , sa ajut la taiat lemne , sa stiu sa aprind focul cu ” lete” , sa stiu demersurile unei gospodarii. Citat-Horatiu-Malaele

Tanjesc dupa tine, copilarie, si dupa oamenii pe care I-am pierdut odata cu maturizarea mea.

Cu drag eu, omul care astazi sufera !

@Andreeavesa on instagram.

Lasă un răspuns

