Toamna imi adun amintirile de vara, si le ascund bine de frig, ca sa le desfac in zilele reci de iarna!

Im place toamna, dar imi place mai mult pe la inceputurile ei, atunci cand frunzele trec de la culoarea verde la galben. Poate imi place si din cauza faptului ca sunt nascuta in acest anotimp, pe 19 octobmrie. Toamna este anotimpul care seamana cel mai mult cu o persoana.Autumn-in-the-city-autumn-35392312-1365-768-730x300 El face legatura intre vara,anotimpul cald si vesel,si iarna,anotimpul rece si trist.Cu noptile ei din ce in ce mai lungi si diminetile reci, cu mirosul de frunze uscate, sau umede, cu adierea rascolitoare a vantului, cu soarele stins ce scalda natura intr-o lumina difuza, cu norii cenusii ce ne trimit la visare, cu ploaia mocaneasca ce ne trezeste nostalgii adormite, toamna este incomparabila. E trista, dar are o frumusete unica. toamnaCulorile si farmecul ei sunt adevarate provocari.  o-zi-insorita-de-toamna_977e042a791433Imi place toamna sa-mi adun amintirile de vara, si sa le ascund bine de frig, ca sa le desfac in zilele reci de iarna impreuna cu Robi, sau prietenii nostri si sa le retraim atunci cand ni se va face dor.  Imi place sa merg prin covorul de frunze ruginii si sa le fotografiez, imi place sa ma simt ca un personaj dintr-o poveste reala, poate chiar povestea mea.

Cu drag Andreea! -> @andreeavesa on instagram

Lasă un răspuns

