Fulgii de nea, fac povestea Craciunului sa fie adevarata.

Salutareee oameni frumosi cu nasucurile reci, si ude de ploaie.Ce trist nu-I asa ? ca in 10 decembrie ploua si nu ninge, asa cum ar fi normal si frumos. Vreau sa cred ca de Craciun o sa ningaaa ca in povesti, ca fulgii albi in forma lor minunata o sa se astearna peste tot,si peste orice lucru, obiect, sau fiinta umana. In viata detaliile mici dau sens si culoare , la fel si in anotimpul de iarna, fulgii de nea, fac povestea Craciunului sa fie adevarata.

Cateva lucruri pe care mi le doresc de Craciun:

-Sa ninga fruuumos

-Sa fie liniste, pace si armonie in toate casele

-Sa cante in fiecare zi radioul lui Mos Craciun , pentru ca ma arunca direct in starea cea mai frumoasa

-Sa ii am pe toti oamenii pe care ii iubesc langa mine( dar asta stiu ca nu se poate)

-Sa aud pe strada colindatori, 646x404copii care sa stie sa se bucure de aceasta sarbatoare, la fel cum am fost si noi

-Sa mananc sarmaleee, iarna le ador 😀

-Impodobirea bradului , imi da o stare de ..familie unita

-Sa ma intalnesc cu totiiii prieteni mei atat de la Cluj cat si de la Alba , si sa rad pana imi dau lacrimile, pentru ca atunci sunt fericita

-Sa fiu alaturi de surorile mele

Acestea sunt cateva dorinte ale mele, pentru Craciun, cateva dintre acestea se vor implini , iar cateva le voi astepta, poate ….intr-un alt Craciun.

Va doresc cel mai frumos Craciun la fel cum mi-l doresc si mie, alaturi de oamenii pe care ii iubiti si care va iubesc neconditionat.

Cu drag Andreea. -> @andreeavesa on instagram

Lasă un răspuns

