Iarna dupa Craciun, unde ai fost pana acum ?

Ho ho ho  ce faceti dragilor ? a trecut mosu` pe la voi ? pe la noi a trecut si a fost destul de generos si anul acesta ( am fost cei mai cuminti :D). Craciunul l-am petrecut acasa la Cluj, unii dintre noi au lucrat in 24 peste zi , iar seara ce sa vezi ? oboseala isi arata adevarata fata, dar nu ne-am lasat invinsi ,I-am onorat cu prezenta noastra si pe finii nostrii izza si troty. Craciunul e familie, iar ei acum fac parte din familia noastra. Desi ma asteptam, sau mai bine zis imi doream sa ninga in noaptea de craciun, cred ca a-ti vazut si voi, de ce seara primaveratica am avut parte. De ieri la Cluj a nins mult si frumos, dar sincer? e un frig de imi cad urechile jos :)) uitati si dovada, cateva fotografii surprinse de mine in cursul zilei de astazi.10881886_413929422104375_1608721759_n 10899362_1591959461032909_1740791685_n10864871_1492924284263463_529092020_n pozele sunt luate de pe instagramul meu ->, @andreeavesa  pentru ca eu in momentul acesta sunt la servici si nu am avut unde sa mi le descarc.

O seara fantastica de iarna va doresc, si stinsa cu vin fiert + scortisoara in compaina prietenilor.

Cu drag Andreea, omului caruia ii place sa scrie.

Lasă un răspuns

