Modele pentru unghiile tehnice part 2.

De fiecare data cand mergem sa ne facem unghiile avem o problema, modelul? Ne decidem greu asupra modelului, pentru ca vrem sa fim cat mai originale. Eu nu mai imi pun unghii tehnice de ceva vreme, deoarece mi le-am stricat foarte tare din aceasta cauza, dar asta nu ma impiedica sa mi le fac cu oja odata la trei zile, pentru ca urasc sa am oja sarita pe unghii. Daca va mai amintiti eu am mai scris un articol despre unghii ,cred ca prin vara daca bine tin minte, care a fost foarte vizualizat de catre voi, deoarece atunci va dadeam cateva idei despre modelele pe care le puteti alege pentru a avea unghiile perfecte. Astazi o sa va arat alte modele pe care vi le puteti face, asta daca nu aveti alt model in asteptare care urmeaza sa fie aplicat pe unghie.

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

Sper ca si de data aceasta v-am fost de folos, in alegerea manichiurii perfecte.
Bisous😗

Lasă un răspuns

