Tatuaje groaznice in locuri nepotrivite :D

Imi plac tatuajele, dar imi plac tatuajele frumoase, si nu doar de dragul de a avea unul. In ultimi ani tatuajele au luat amploare si la noi, aproape fiecare om are cate un tatuaj fie el cat de micut. Eu insa nu am curajul sa imi fac, desi as vrea.. ma gandesc , oare cum o sa arat la 50 de ani cu tatuajul pe mine, atunci cand pielea nu mai este atat de ferma ca si la 25 de ani :)? poate aceasta chestie este doar in capul meu, ( nu ma bagati in seama ) :))

Deși la început tatuajele aveau rolul de a marca funcția unui individ într-un trib acesta a fost preluat de europeni și de alte națiuni, modificându-i funcția într-una artistică.  Astazi o sa va arat cateva tatuaje urate, si in locuri nepotrivite din punctul meu de vedere.

1283260246_tatuaje003  1283260270_tatuaje001  1283260251_tatuaje005      1283260332_tatuaje014  images  untitled   imagesRCJ7DPPK   images9OALP9YX   imagesM0AB2CRZ   untitled

ioi ioi ioi :)) sa luam aminte ! Amin :))))

with love Andreea -> @Andreeavesa on instagram

Lasă un răspuns

