Top 6 filme pe care trebuie sa le vezi in 2015

In ultima vreme am facut maraton la vizionat filme. Ne place sa stam imbratisati in pat si sa ne uitam la cate un film nou aparut pe filelist. O mare problema exista la mine, si anume , ca eu adorm la 70 % din filmele pe care le vizionam acasa,:)) dar imi iau revansa atunci cand are Robi cate o treaba prin oras, iar eu nu, si atunci ma uit din nou la ele. Eu cred ca adorm din cauza ca ma tine in brate, deoarece emana multa caldura, si iubire, iar eu ma topesc in bratele lui 😀 ( recunosc , imi place ).Sa revenim la ale noastre, astazi o sa va recomand 6 filme frumoase pe care musai trebuie sa le vedeti si voi in anul 2015.

1 – The Judge 10623537_346354635533008_3343021647687620359_o

2- John wick PHGyeBP6gM3EJO_1_m 2014-John-Wick-Images-620x400

3- I origins banner-i-origins-FoxIntl_DHD_KeyArt_Template_iorigins_7%20(3) 

4- Horrible Bossesaaaaaaaaaa

5- Ninja Turtlesninja

6- Predestination predestination-bar-640

refacut

Cu mai multe fotografii ne vedem pe instagram

Kisses! imagesRGP9XMNR with love Andreea.

Lasă un răspuns

