Pilota si perna (Her side /His side)

Salutare salutare, intr-o oare care seara, acasa la fina mea m-am intalnit cu o prietana,din vorba in vorba am ajuns si la subiectul haine de pat si mi-a aratat una pe care o are ea , adusa din Londa 😀 af9295eaf71de053a1a4bad04b45a77b ochii mi-au facut ca girofarele, si instant I-am scris lu` soramea :)) pentru ca neaprat vreau si eu, deja m-am uitat pe doua site-uri http://www.argos.co.uk/static/Home.htm si http://www.bmstores.co.uk/. Sunt atat de multe si frumoase, incat mi le-as lua pe toate si mi le-asi schimba in fiecare seara :)) $_12  9132838_R_Z001A_UC1410898 296055-Movie-Icon-duvet-set-multi1 287653-New-York-City-Scene-Double-Duvet-Set---City-of-Dreams   264632-264633-3-Piece-Spot-Complete-Duvet-Set-blue-spot1eh, ce spuneti ? nu-I asa ca sunt frumoase? sunt eu nebuna degeaba ?? :))

With love Andreea imagesRGP9XMNR

Cu mai multe fotografii ne vedem pe instagram -> @andreeavesa

Lasă un răspuns

