Ziua internationala a fericirii!

Astazi este ziua internationala a fericirii. Ce a-ti facut in ultimul timp sa fiti mai fericiti ca ieri si mai putin fericiti ca maine ? Fericirea o poti gasi in cele mai micute lucruri, suflete, hobby-uri…etc. Astazi m-am trezit fericita , culmea ,si nu am stiut ca ii ziua internationala a fericirii ,decat cand am ajuns la lucru. In ultimii ani fericirea si bucuria o simt in fiecare zi si in fiecare minut , pe langa faptul ca am cunoscut o multime de oameni minunati, o multime de suflete frumoase, am si fericirea mea in fiecare zi , langa care ma trezesc in fiecare dimineata. Da, poate suna a ” vorbe goale” dar sunt cea mai fericita gogoshica atunci cand ma trezesc alaturi de Robert intr-o zi de sambata sau duminica , si avem amandoi timp liber doar pentru noi, pentru ca in timpul saptamanii , ori eu lucru de dimineata , ori Robi are programari si ne mai vedem doar seara tarziu.large

Daca nu ai cunoscut inca fericirea , nu ezita sa o cauti , ea exista si e acolo langa tine, trebuie doar sa o vezi si sa te bucuri de ea, sau sa schimbi mici lucruri care pe moment par mari,si te vor face sa suferi dar dupa aceea o sa fi mandra de alegerea facuta .

Va doresc o seara minunata!

with love , Andreea.

Lasă un răspuns

