Ceaiul de papadie – remediul impotriva constipatiei !

Hristos a inviat! Nu am mai dat de ceva vreme pe blog , dar am reusit acum sa intru si sa va urez la toti Un Paste Fericit ( chiar daca a trecut ) 😀 sory!

O sa incep astazi cu un subiect mai delicat pentru unii si mai simplu pentru altii .O mare problema a noastra , a oamenilor o constituie constipatia, este una dintre cele mai frecvente acuze gastrointestinale. Eu am avut aceasta problema de cand ma stiu, pana acum ceva vreme . In ultima perioada devenea frustrant sa ma doara burta si sa fiu mai tot timpul balonata din aceasta cauza, pana intr-o zi cand am intrat pe internet si am cautat remedii impotriva constipatiei. Leacul minune la care m-am oprit a fost ceaiul de papadie,(dar nu la plic ) baut in fiecare dimineata pe stomacul gol cu o lingurita de miere/ zahar  , apoi dupa 15 minute poti servi micul dejun. Este ” awesome ” cel putin pentru mine , acum ma duc in fiecare zi la baie ca tot omul cu scaun la cap :))) images

Vi-l recomand cu mare incredere sa il incercati , daca aveti probleme de genul. O sa fiti uimiti cat de bine face acest medicament natural.

Dragilor va pupacesc tare ,

with love Andreea!

Lasă un răspuns

