Ai un par fara volum ? Am gasit solutia

Hello hello,

Astazi am un subiect interesant pentru doamnele si domnisoarele care isi doresc un par sanatos si cu volum. Din cauza ca eu nu am volum la par si am un fir destul de subtire, il ajut eu sa aiba un aspect de par bogat. De ceva vreme dupa ce ma spal pe cap ii aplic crema de volum de la Tigi ( ii awesome ). O aplic pe parul umed , pana la scalp si intind pe tot parul, pe langa faptul ca ii confera un volum vizibil , mareste si diametrul parului. De retinut este faptul ca ma usc tot timpul cu capul in jos ( tot pentru volum )! Dupa ce am terminat toata procedura imi tapez putin parul, si finisez cu un fixativ de la Wella performance.

Aceasta este magica crema de volum : tigi-bed-head-styling-gel-crema-pentru-volum

O puteti gasi in magazinele de specialitate, sau o gasiti si la Robi la salon. Pentru mai multe informatii va stau la dispozitie !

Fixativ wella performance :  res_679a11ea3551ba06592b9c2ededafb4e

O zi minunata dragelor !imagesRGP9XMNR

Lasă un răspuns

