Creative ideas part 3 !!

Salut, astazi am un articol tare misto, pentru voi, cei care sunteti pasionati de creativitate.  Rasfoind pe site-uri cu fotografii am dat peste multe lucruri pe care le putem face noi acasa. De ce avem nevoie: de putina rabdare, cativa banuti,timp liber si buna dispozitie.. le avem? Bun atunci sa incepem: image image image image image image image image image Ei, ce spuneti? Nu-i asa ca sunt foarte usor de facut , iar rezultatul final este pe masura? Mi-am promis ca intr-una din zilele urmatoare o sa incerc sa imi fac acest model de fusta, doar ca altcumva.. o sa va arat la momentul respectiv. Pana data viitoare va pup cu drag ,                                                      With love Andreea.!!😗

Lasă un răspuns

