Party tonight, location :Bass tatto Cluj Napoca!!

Hello hello dragii mei, la Cluj ploua si e destul de frig. Vara inca nu da semne ca vrea sa se impuna, asa ca o luam ca atare. Nu imi place ploaia dar ma relaxeaza, atunci cand stau cocotata in pat cu tableta in mana. Si cum ar spune proverbul „vorba multa saracia omului” , vreau sa va informez de party-ul care are loc in seara aceasta la Bass tatto in Cluj Napoca.O sa fie suuuuper tare, cu artisti foarte buni, iar muzica techno o sa te tina in picioare pana in zorii zilei. Eu iti propun sa iti suni prietenii, si sa vi si tu la party, maine o sa imi multumesti , mie pentru ca ti-am zis de acest party , iar artistilor pentru ca te-au facut sa te simti exact asa cum iti doreai.

image

Ne vedem deseara la Bass tatto!!
                                                  With love Andreea!😍

Lasă un răspuns

