This summer wear <3 Flash tattoos !

Flash tattoos sunt niste tatuaje temporare frumoase care dureaza pana la 7 zile pe piele si sunt in mare trend vara aceasta. Le poti purta, la mare, la festivaluri, in excursii, la piscina, stranduri …etc o sa faci senzatie cu ele credema. Mie imi plac la nebunie , cum arata pe o piele bronzata si cu siguranta o sa imi achizitionez si eu vara aceasta cand mergem in concediu.

Suedia , loading …..

imagesEJ51TWP3              HTB1tl5QFVXXXXcHXFXXq6xXFXXXN           wedding-philippines-wedding-trends-flash-metallic-jewelry-wedding-bridal-tattoos-2-jpg          dakota_3flash-tat_z26-edit  flash-tat-new-embed             367992d0-e6d4-47ad-9be5-2a79e95ff5bc                         flash-tattoos-gold-silber.jpgddddddddddddddddd           3ad548fd700fd99d4df18872378f7c0b

Ei ce spuneti ? nu-I asa ca sunt cele mai frumoase ?

Le puteti gasi pe diferite site-uri, accesand in google -> flash tattoos

O duminica frumoasa si linistita , si sa nu uitati ca astazi la ora 20:00 il puteti asculta live pe roberth cu un nou set de muzica techno.

Link-ul o sa il afisez eu pe pagina mea de facebook la ora 20:00

have fun  😀

Lasă un răspuns

