7 zile de vacanta

Nu stiu cum sunt pentru tine zilele dinaintea vacantei, dar pentru mine sunt cele mai ingrozitoare. Timpul trece greu, oamenii se misca cu viteza melcului lesinat, aerul te sufoca, ceasul ramane atintit la o anumita ora.. eu raman doar cu buna mea dispozitie , si ma mint incontinu ” hai ca mai ai un pic si gataa ” Maine plecam in vacanta . Am ales impreuna cu Robi o destinatie oarecum neasteptata pentru o vara fierbinte . Suedia, este tara care de maine, timp de o saptamana ne va fi gazda. Noi am calatorit destul de mult ,pana acum dar separat, de anul trecut din prima noastra vacanta impreuna incercam sa bifam cat mai multe tari si destinatii necunocute in doi. Ne place sa calatorim, venim cu bateriile incarcate, si cu amintiri pe care nu le poate fura nimeni,decat doar atunci cand dam frau liber si le retraim povestindule.

De ce am ales Suedia?rsz_i_cant_keep_calm_its_almost_time_for_vacation_jpg

-Pentru ca este o tara pe care nu am vazut-o pana acum

– Pentru ca un prieten foarte bun de-a lui Robi locuieste acolo

-Pentru ca vrem sa vedem capitala, Stockholm

-Pentru ca nu am mai fost niciodata in tarile scandinave

-Pentru ca orice tara vizitata este o amintire in plus, odata cu trecerea anilor.

Dragilor atat pentru astazi, o sa va scriu cand ma intorc, si o sa va spun parerea mea despre aceasta vacanta

With love Andreea!

See you on instagram with more photos!

Lasă un răspuns

