West Coast Sweden ( part 2)

Coasta de vest a Suediei a fost ultima noastra aventura din cele 7 zile de vacanta, pentru ca a doua zi  trebuia sa ne intoarcem la Cluj. In ziua in care ne-am decis sa mergem sa vizitam coasta de vest, soarele ne mangaia fetele si ne tine in bratele lui. Abia asteptam sa ajungem, sa vedem despre ce este vorba pentru ca auzisem povesti de la prieteni nostrii care locuiesc acolo, ca este un un loc superb, si plin de viata. Zis si facut, ne-am urcat in masina si am plecat la drum. Intr-un final am ajuns si ce sa vezi … gaseste loc de parcare .. nimic. Deoarece era intr-o zi de sambata toata lumea era la pescuit, la plimbare ba cu barcile ba pe jos si nu gaseam loc de parcare, ne-am invartit mai bine de o jumatate de ora, dar pana la urma i-am dat de cap.  Chiar este un loc plin de viata, cu foarte multa lume, case superbe ,geamuri pline cu flori, privelistea mirobolanta, ….parca de poveste.

Intra si tu in peisajul vazut de noi, chiar si pentru 2 minute, atat… cat privesti fotografiile.

DSCN0492 DSCN0477 DSCN0480 DSCN0489  DSCN0493 DSCN0495 DSCN0496 DSCN0497 DSCN0498 DSCN0500 DSCN0505 DSCN0507DSCN0510DSCN0511DSCN0513DSCN0515DSCN0516DSCN0518DSCN0521DSCN0522DSCN0524DSCN0525facebook photoDSCN0526DSCN0523pentru mai multe fotografii, ma puteti gasi si pe instagram.instagram

With love Andreea!

Lasă un răspuns

