Local nou in Cluj Napoca!

Salut, nu am mai scris de foarte multa vreme, sa imi fie rusine ( da chiar imi este )!!! Astazi o sa va povestesc putin despre un restaurant frumos, interesant si primitor din Cluj Napoca care are cele mai bune recenzii pe TripAdivisor . A Camponeza , casa das espetadas este numele lui si l-am gasit intamplator pe instagram, la diferite persoane care au fost aici si au pus niste poze exceptionale cu mancarea oferita de ei . Imediat dupa ce m-am uitat la poze  , am zis e musai sa mergem si noi acolo deoarece mi se pare super tare cum sunt servite fructele de mare . Partea interesanta este ca in meniul oferit de ei nu o sa gasesti garnituri ,o sa fie surpriza pe care o primesti la masa. Eu mi-am comandat mix de fructe de mare (creveti, calamari, caracatita si sepie ) , iar Robi creveti , o delicatesa , asta daca esti un impatimit al fructelor de mare .campo

12746230_1127675580598119_22901971_nyuhuahskaASJXJASKLJXVi-l recomand cu incredere  sa ii treceti pragul , este un local perfect pentru o cina in doi, pentru o zi de nastere sau pentru Valentines day . Va sugerez sa va faceti rezervare inainte.

O zi frumoasa,

Andreea.

Lasă un răspuns

