Il iubesc pentru ca …

Il iubesc pentru ca :

  • Este cel mai iubaret om din lume
  • cel mai respectuos
  • ma alinta in toate felurile frumoase, si haioase
  • este atat de sensibil
  • este foarte ambitios
  • ma topesc cand ii vad dimineata fata adormita si plina de dungi
  • imi face cea mai buna omleta din univers
  • ma ia in brate ori de cate ori are ocazia
  • adormim tinandu-ne de mana
  • problemele lui sunt si problemele mele si invers
  • ma incurajeaza in tot si ma sustine
  • se enerveaza destul de greu
  • radem cu gurile pana la urechi chiar si atunci cand  ne dor falcile, iar mie mi se termina lacrimile :))
  • daca ar fi sa mergem in vacanta in doi nu ne-am plictisii niciodata
  • pune pasiune in tot ceea ce face
  • atunci cand se uita la tv este foarte atent si mie imi place sa vorbesc de nebuna 😀
  • nu ar ranii pe nimeni niciodata
  • iubeste animalele
  • iubeste copiii
  • adora calatoriile , la fel ca si mine

il iubesc pana in calea lactee si inapoi si nu ma mai staur .

Lista ar putea continua dar ar fi prea lunga!!

Va doresc o zi insorita si un univers de iubire daruita si primita in acelasi timp

Andreea .iloveyoubecause

Lasă un răspuns

