Cum arata baia visurilor tale ?

 

Salut,

Cred ca fiecare dintre noi , la un moment dat si-a facut o viziune despre cum ar arata casa visurior, camera dorita , sau de ce nu baia mult visata. Ei bine la fel si eu. De ceva timp imi fac fel si fel de idei despre cum ar arata baia mea. Ar avea un aer aerisit cu siguarnta , adica nu as incarca foarte tare acest spatiu. Ar fi cu un stil minimalist, sau poate vintage, sau  de ce nu in stil modern , inca nu mam hotarat pe deplin , insa stiu sigur ca vana trebuie sa fie vintage, adica vana aceea pe care toti am avut-o la un moment dat , atunci cand eram mici , dar bineinteles de data aceasta va fi modificata.

Mai jos aveti cateva imagini si idei: hjfvjhdf  hjkh  kkk  large  mbjkk   ppppm,,k  ppp  o;kjn

Acesta este un tip de baie pe care eu il doresc, desigur in fiecare zi sufera mici modificari , dar stiu ca o sa ajung la varianta finala :))

kisses Andreea .

Lasă un răspuns

