Viata cu zambete :)

Salut ,

Cum  sa fi mai tot timpul vesela, optimista si cu zmbetul pe buze? asta e intrebarea la care va voi raspunde astazi :

Din prisma faptului ca vorbesc foarte mult ( exagerat de mult ar spune unii  ) imi place sa am langa mine oameni care sa comunice  , care sa fie intr-o dispozite buna  si impreuna sa creeam o atmosfera frumoasa, in care sa ne faca placere sa stam. Acum sa nu va inchipuiti ca eu nu sunt nicodata suparata, nervoasa sau mofturoasa, am si eu zilele mele , dar eu zic ca sunt putine! iata cateva secrete care ma ajuta sa am o buna dispozite in fiecare zi :

  • Imi place sa glumesc foarte mult,uneori  chiar si pe seama mea
  • imi place sa rad si mai mult
  • zambesc mult si cred ca zambetul este contagios, atractiv , te relaxeaza si te scapa de stres
  • imi place sa fac oamenii din jurul meu sa se simta bine
  • sunt o fire foarte agitata si am multa energie de consumat
  • ma binedispune soarele cand intra dimineata in camera noastra
  • gandesc pozitiv de fiecare data dar nu uit sa fiu realista
  • sunt un borcan de fericire atunci cand imi trimite sora mea filmulete cu nepotii mei
  • cred cu tarie , ca o zi in care nu am zambit am pierdut-o degeaba ( iar cand realizez imi pare rau )
  • sunt o explozie de fericire atunci cand imi petrec timpul cu iubitul meu
  • imi face o placere nemarginita sa comentez la orice si din orice :))
  • rad si aproape urlu cand ma uit la filmulete funy 😀
  • zambesc de fiecare data cand vad un caine pe strada ( pentru ca imi amintesc de cainele meu )

logo3

Pana la urma lucrurile mici si neinsemnate ne aduc zambetul pe buze , dar cel mai important e sa stim sa ne bucuram de tot ce avem si de tot ce primim zilnic de la viata .

Un weekend zambaret va doresc !!

Andreea.

 

Lasă un răspuns

