Clujul frumos

La inceput nu imi placea, era prea mare si aglomerat , pentru o fata ca mine venita dintr-un oras cu mult mai mic . Strazile imi pareau la fel , nu le puteam deosebi, semanau foarte tare una cu cealalta iar autobuzele mergeau fiecare pe cate o linie. De 3 ani m-am obisnuit si imi place tare , mai ales ca mi-am facut si prieteni. De fiecare data cand avem ocazia sau este vreme buna mergem ( eu cu robi )sa ne plimbam pe diferite stradute si parcuri din CLUJ pentru ca despre el este vorba. Abia astept sa vina vara si sa fie soare  , iar iarba sa fie verde si pasarile sa ne incante, pentru ca, de ce sa nu recunoastem Clujul arata minunat in anotimpul calduros, aaa si sa nu uitam de festivaluri, pe care le asteptam sa vina.

Mai jos sunt cateva fotografii facute de mine in diferite etape ale zilei, sper sa va placa ce vedeti:c  gg yy hh  gggggg  uuu  mmm  vvv  sss  qqq  bbbbcluj  iuliuspadure 22222 dddd

Pentru mai multe poze ne vedem pe instagram @andreeavesa

O seara frumoasa

Andreea.

Lasă un răspuns

