De ce este bine sa mancam sushi

Salut,

Incep prin a va spune ca ador sa mananc sushi .De cand am descoperit aceasta mancare, a devenit preferata mea. Am mancat sushi acum vreo 3 ani impreuna cu Robi, era pentru prima data atat la mine cat si la el . Nu stiam foarte multe despre acest tip de mancare dar imi suna interesant , iar pozele atunci cand cautam pe google cuvantul sushi aratau delicios. Mie imi place orice tip de peste, deci stiam ca o sa imi placa si sushi-ul. Ieri ,dupa o pauza de cateva luni bune, am iesit cu Robi sa mancam sushi la restaurantul de pe strada Napoca, Nobori. Inainte sa va arat singura fotografie care mi-a mai ramas in telefon de ieri seara de la cina noastra,vreau sa va spun de ce este bine sa mancam sushi :

Preparatele de tip sushi conţin cantităţi scăzute de colesterol, atât orezul, cât şi peştele sau legumele folosite conţinând puţine calorii. Algele marine comestibile, cunoscute de iubitorii de sushi sub numele de „nori”, folosite la împachetarea rulourilor de orez, conţin iod, magneziu, calciu şi fier.

Sushi este mâncat, de obicei, alături de felii de ghimbir murat, care este un antiseptic natural. Sosul de soia şi pasta verde foarte picantă numită „wasabi” au proprietăţi antioxidante şi sunt bogate în proteine şi fier.sushi

Un weekend minunat,

My instagram account, click here-> @andreeavesa

Andreea.

Lasă un răspuns

